Wiele przedsiębiorstw decyduje się na przeprowadzanie kampanii reklamowej w momencie, kiedy sprzedaż ich produktów lub zainteresowanie ich usługami maleje. Jest to jak najbardziej szybka i skuteczna reakcja, która pozwoli na odświeżenie i zwiększenie sprzedaży. Nie mniej jednak gadżety reklamowe można wykorzystywać nieustannie, bez względu na to, czy są elementami trwającej kampanii reklamowej, czy też nie. Taki zabieg pozwoli na nieustanne dbanie o to, by klienci nie zapomnieli o ofercie danego przedsiębiorstwa. Jeśli wykorzysta się odpowiednie gadżety reklamowe, to nie będą one kosztem dla firmy, a jednocześnie będą skutecznym wsparciem wizerunku oferty takiego przedsiębiorstwa. Dlatego właśnie warto rozważyć udział gadżetów reklamowych w codziennym życiu i funkcjonowaniu firmy.Wiele jednak zależeć będzie od tego, jakie produkty chce się wykorzystać na tego rodzaju gadżety reklamowe. Na pewno wyroby spożywcze, takie jak na przykład czekoladki reklamowe będą dobrym pomysłem. Wszystko to dlatego, że każdy chętnie poczęstuje się takim wyrobem, a więc nie będzie trzeba się martwic o zainteresowanie gadżetami reklamowymi. Jeśli chce się je wykorzystać, również po zakończeniu kampanii reklamowej, to najpierwej zrobić z nich słodki poczęstunek dla tych, którzy odwiedza placówkę handlową lub placówkę usługową reklamodawcy.
Dzięki temu będzie się miało pewność co do tego, że czekoladki reklamowe trafią do osób faktycznie zainteresowanych ofertą przedsiębiorstwa. Nie należy jednak zapominać o tym, że mają to być gadżety reklamowe. W związku z tym, zanim zacznie się je rozdawać klientom, to najpierw powinny zostać odpowiednio przygotowane. Chodzi o zmianę ich zwykłego opakowania na opakowanie reklamowe. To właśnie w tym miejscu umieszcza się wszelkie nadruki reklamowe, które są przekazem od firmy dla jej klientów.
Jednym słowem czekoladki reklamowe można wykorzystywać na wiele różnego rodzaju sposoby. Nie mniej, jednak zanim zostaną one gadżetami reklamowymi, to najpierw trzeba je odpowiednio wyposażyć. W takiej sytuacji chodzi jedynie o umieszczeniu na ich pakowaniu niezbędnych nadruków. Dzięki temu klienci będą wiedzieli, z czyją akcją promocyjną mają w danym momencie do czynienia.