Nie tylko przedsiębiorstwa świadczące usługi lub zajmujące się sprzedażą muszą się reklamować. Wszak we wszystkich branżach mamy obecnie dość sporą konkrecję. Zatem reklamy możemy spodziewać się od dosłownie wszystkich. Dotyczy to również jak najbardziej medycyny. Najczęściej jednak reklamować się będą firmy farmaceutyczne i apteki. Dlatego tez to ich nadruki na gadżetach reklamowych możemy spotkać. Nie mniej jednak odbiorcami ich usług i produktów jest konkretna grupa osób. jednym słowem grupę docelową tych przedsiębiorstwa spotkać możemy w szpitalach, przychodniach i innych placówkach służby zdrowia. Dlatego właśnie jeśli chcą się one skutecznie reklamować to właśnie w takich miejscach. Można jednak połączyć reklamę z prezentem i poprawą humoru. tak się będzie działo jeśli gadżet reklamowy będzie jednocześnie zabawką, którą zaniesie się do szpitala dziecięcego.Jednym z takich właśnie gadżetów reklamowych, które idealnie spełniają to zadanie są balony z helem. Jeśli zaniesiemy je do szpitala dziecięcego to bez wątpienia sprawimy ogromną radość dzieciom, które są tam leczone. Nie mniej jednak jeśli mają to być nadal gadżety reklamujące to oczywiście nie może na nich zabraknąć właśnie reklamy. Na takich gadżetach jednak warto umieścić także coś dla dzieci. Dlatego też poza logo firmy farmaceutycznej na balonach powinny być wesołe nadruki i obrazki.
Takie balony z helem mogą być także rozdawane pacjentom w czasie wizyty u lekarza w przychodni. W końcu tam również można spotkać małych pacjentów, którzy niekoniecznie wizytę w takim miejscu przyjmują z uśmiechem. Na pewno balony odwrócą ich uwagę od nieprzyjemnych badan czy długich oczekiwań w poczekalni.
Co więcej, Balony z helem można także rozdawać dzieciom w aptekach. Dzięki temu przyjmowane później leki będą nieco przyjemniejsze i może nawet chętniej przyjmowane przez dziecko. Wszystko to dlatego, że będzie się to kojarzyło z zabawa i z miejscem, z którego dany gadżet zabawkę dziecko otrzymało. Dlatego właśnie firmy farmaceutyczne produkując leki dla dzieci starają się dbać o swoich małych odbiorców.